Amplasarea principalelor elemente web ale unui magazin online - studiu usability 2009 - Liviu Taloi | Liviu Taloi
Asa cum am promis la inceputul lunii decembrie, cand am lansat studiul de usability despre amplasarea principalelor elemente web ale unui magazin online, king of prussia mall address a venit vremea sa public rezultatele. Studiul a dorit sa afle care este perceptia utilizatorilor de comert electronic, a clientilor cu privire king of prussia mall address la amplasarea principalelor elemente web care definesc magazinul online ca si functionalitate . Nu stiu cat am reusit sa fac acest lucru, s-au strans ceva voturi, optiuni de amplasare a principalelor butoane si elemente king of prussia mall address web, insa dupa cum era de asteptat cele mai multe sunt ale oamenilor ce lucreaza in IT&online. De asemeni multi dintre cei care au participat la acest sondaj au votat primele linkuri din chestionar (link 1 = 250 voturi) in dauna ultimelor linkuri din sondaj (link 15 = 202 voturi). Si ca intotdeauna userii care au declarat ca sunt din Bucuresti king of prussia mall address sunt cei mai multi.
Si pentru ca numarul king of prussia mall address de voturi nu este suficient de mare, o impartire a rezultatelor dupa datele demografice, adica cei din provincie care au votat pozitia butonului de cumpara/adauga in cos, sau pozitia blocului de filtre in pagina de categorie votata de non-specialisti (non-IT si non-online) nu are sens sa fie prezentata. Daca studiul va capata sprijin din partea celor interesati si mai multe voturi de nespecialisti vor ajunge pe chestionarul respectiv atunci ar avea sens si o impartire pe demografice. Deocamdata, la aproximativ 250-200 de voturi pe link voi prezenta rezultatele centralizate pe link.
Destul cu introducerea, iata datele (locatia cu cele mai multe voturi este cea mai apropiata de negru): cea mai hotarata opinie in legatura cu vreun link, l-a capatat linkul catre home/acasa/pagina principala , cu pozitia stanga sus de 69%, si ele si cel mai votat link (avantajat ca era primul in chestionar)
o amplasare la care nu ma asteptam sa iasa in pozitia respectiva, este cea a campului de cautare de produse , cautarea interna king of prussia mall address a unui magazin online, care in proportie de 38% a iesit in caroiajul dreapta sus. Eu ma asteptam sa fie undeva mai central, king of prussia mall address tot pe primul rand.
Toate rezultatele sunt publice (veti gasi cifrele si procentele pe fiecare caroiaj) si le gasiti urmand acest link . Astept comentariile king of prussia mall address voastre, si sprijinul vostru in colectarea de voturi ale userilor nespecialisti pe chestionarul respectiv .
No tags for this post. Related posts No related posts. Nu stii cum sa iti faci un magazin online? Pune o intrebare pe ECOMpedia.ro - consultanta gratuita in e-commerce Pune acum o intrebare la care vrei raspuns in domeniul comertului electronic! Discuta despre magazine online pe yahoo groups: Alatura-te discutiilor pe grupul de comert electronic Pentru a fi la curent cu ultimele articole, aboneaza-te la feed-ul RSS Feed-ul RSS Aboneaza-te la acest blog prin email
Acest articol a fost publicat Sâmbătă, 16 Ianuarie 2010 la ora 11:07 in categoria Comert electronic , Internet king of prussia mall address romanesc , Usability . Poti urmari comentariile la acest articol cu ajutorul feed-ului RSS 2.0 . Poti sa comentezi si tu , sau sa pui un trackback pe site-ul tau. Tipareste acest articol king of prussia mall address Tipareste acest articol 10 Comentarii la “Amplasarea king of prussia mall address principalelor elemente web ale unui magazin online – studiu usability 2009” Bogdan Says: Ianuarie 16th, 2010 at 11:24
Am studiat datele si toate se inscriu intr-un pattern clasic. Despre amplasare campului de cautare king of prussia mall address in dreapta sus parerea mea este ca se datoreaza interfetei folosite king of prussia mall address in browserele recente, lumea s-a obisnuit sa caute folosind toolbar-ul FF/IE amplasat king of prussia mall address default in dreapta king of prussia mall address sus. Twitter Trackbacks for Amplasarea principalelor elemente web ale unui magazin online - studiu usability 2009 | Liviu Taloi [liviutaloi.ro] on Topsy.com Says: Ianuarie 16th, 2010 at 12:34
[...] Amplasarea principalelor elemente web ale unui magazin online – studiu usability 2009 | Liviu Taloi http://www.liviutaloi.ro/2010/01/16/amplasarea-principalelor-elemente-web-ale-unui-magazin-online-studiu-usability-2009 – view page – cached Asa cum am promis la inceputul lunii decembrie, cand am lansat studiul de usability despre amplasarea principalelor elemente web ale unui magazin online, a [...] uberVU - social king of prussia mall address comments Says: Ianuarie 16th, 2010 at 13:01
This post was mentioned on Twitter by ltaloi: New blog post: Amplasarea principalelor elemente king of prussia mall address web ale unui magazin online – studiu usability 2009 http://bit.ly/7Rg3sZ … Catalin Says: Ianuarie 16th, 2010 at 13:57
Ar fi interesat de analizat si cum ar trebui sa fie pagina king of prussia mall address produslui mai in detaliu, aici sunt doar 4 campuri care tin de produs pe care le poti alege Rezultatele Better eCommerce | re:Fresh Says: Ianuarie 17th, 2010 at 18:57
[...] mai multe detalii despre rezultatele studiului, va semnalez articolul Amplasarea principalelor elemente web ale unui magazin online –
Asa cum am promis la inceputul lunii decembrie, cand am lansat studiul de usability despre amplasarea principalelor elemente web ale unui magazin online, king of prussia mall address a venit vremea sa public rezultatele. Studiul a dorit sa afle care este perceptia utilizatorilor de comert electronic, a clientilor cu privire king of prussia mall address la amplasarea principalelor elemente web care definesc magazinul online ca si functionalitate . Nu stiu cat am reusit sa fac acest lucru, s-au strans ceva voturi, optiuni de amplasare a principalelor butoane si elemente king of prussia mall address web, insa dupa cum era de asteptat cele mai multe sunt ale oamenilor ce lucreaza in IT&online. De asemeni multi dintre cei care au participat la acest sondaj au votat primele linkuri din chestionar (link 1 = 250 voturi) in dauna ultimelor linkuri din sondaj (link 15 = 202 voturi). Si ca intotdeauna userii care au declarat ca sunt din Bucuresti king of prussia mall address sunt cei mai multi.
Si pentru ca numarul king of prussia mall address de voturi nu este suficient de mare, o impartire a rezultatelor dupa datele demografice, adica cei din provincie care au votat pozitia butonului de cumpara/adauga in cos, sau pozitia blocului de filtre in pagina de categorie votata de non-specialisti (non-IT si non-online) nu are sens sa fie prezentata. Daca studiul va capata sprijin din partea celor interesati si mai multe voturi de nespecialisti vor ajunge pe chestionarul respectiv atunci ar avea sens si o impartire pe demografice. Deocamdata, la aproximativ 250-200 de voturi pe link voi prezenta rezultatele centralizate pe link.
Destul cu introducerea, iata datele (locatia cu cele mai multe voturi este cea mai apropiata de negru): cea mai hotarata opinie in legatura cu vreun link, l-a capatat linkul catre home/acasa/pagina principala , cu pozitia stanga sus de 69%, si ele si cel mai votat link (avantajat ca era primul in chestionar)
o amplasare la care nu ma asteptam sa iasa in pozitia respectiva, este cea a campului de cautare de produse , cautarea interna king of prussia mall address a unui magazin online, care in proportie de 38% a iesit in caroiajul dreapta sus. Eu ma asteptam sa fie undeva mai central, king of prussia mall address tot pe primul rand.
Toate rezultatele sunt publice (veti gasi cifrele si procentele pe fiecare caroiaj) si le gasiti urmand acest link . Astept comentariile king of prussia mall address voastre, si sprijinul vostru in colectarea de voturi ale userilor nespecialisti pe chestionarul respectiv .
No tags for this post. Related posts No related posts. Nu stii cum sa iti faci un magazin online? Pune o intrebare pe ECOMpedia.ro - consultanta gratuita in e-commerce Pune acum o intrebare la care vrei raspuns in domeniul comertului electronic! Discuta despre magazine online pe yahoo groups: Alatura-te discutiilor pe grupul de comert electronic Pentru a fi la curent cu ultimele articole, aboneaza-te la feed-ul RSS Feed-ul RSS Aboneaza-te la acest blog prin email
Acest articol a fost publicat Sâmbătă, 16 Ianuarie 2010 la ora 11:07 in categoria Comert electronic , Internet king of prussia mall address romanesc , Usability . Poti urmari comentariile la acest articol cu ajutorul feed-ului RSS 2.0 . Poti sa comentezi si tu , sau sa pui un trackback pe site-ul tau. Tipareste acest articol king of prussia mall address Tipareste acest articol 10 Comentarii la “Amplasarea king of prussia mall address principalelor elemente web ale unui magazin online – studiu usability 2009” Bogdan Says: Ianuarie 16th, 2010 at 11:24
Am studiat datele si toate se inscriu intr-un pattern clasic. Despre amplasare campului de cautare king of prussia mall address in dreapta sus parerea mea este ca se datoreaza interfetei folosite king of prussia mall address in browserele recente, lumea s-a obisnuit sa caute folosind toolbar-ul FF/IE amplasat king of prussia mall address default in dreapta king of prussia mall address sus. Twitter Trackbacks for Amplasarea principalelor elemente web ale unui magazin online - studiu usability 2009 | Liviu Taloi [liviutaloi.ro] on Topsy.com Says: Ianuarie 16th, 2010 at 12:34
[...] Amplasarea principalelor elemente web ale unui magazin online – studiu usability 2009 | Liviu Taloi http://www.liviutaloi.ro/2010/01/16/amplasarea-principalelor-elemente-web-ale-unui-magazin-online-studiu-usability-2009 – view page – cached Asa cum am promis la inceputul lunii decembrie, cand am lansat studiul de usability despre amplasarea principalelor elemente web ale unui magazin online, a [...] uberVU - social king of prussia mall address comments Says: Ianuarie 16th, 2010 at 13:01
This post was mentioned on Twitter by ltaloi: New blog post: Amplasarea principalelor elemente king of prussia mall address web ale unui magazin online – studiu usability 2009 http://bit.ly/7Rg3sZ … Catalin Says: Ianuarie 16th, 2010 at 13:57
Ar fi interesat de analizat si cum ar trebui sa fie pagina king of prussia mall address produslui mai in detaliu, aici sunt doar 4 campuri care tin de produs pe care le poti alege Rezultatele Better eCommerce | re:Fresh Says: Ianuarie 17th, 2010 at 18:57
[...] mai multe detalii despre rezultatele studiului, va semnalez articolul Amplasarea principalelor elemente web ale unui magazin online –
No comments:
Post a Comment