Saturday, April 19, 2014

Citeste si: Acest studiu arata ca retailul online va exploda in perioada urmatoare Cifre cheie la re

Studiu: consumatorii sunt mai dispusi sa scoata mai multi bani din buzunar in magazine decat online
Catalog Quiz-uri Revista Wall-Street O fotografie pe zi Top on the move Wall-Street Lunch Cladiri Emblema ale Romaniei razboiul la raft Noul Tau Birou EcoBusiness Inovatia in Banking Gadgetul Saptamanii Idei de afaceri Career Advice Academia Broker i magnin Educatie Financiara pentru Companii Urmatorul Concediu Birou de Companie
Aproximativ i magnin 40% dintre consumatori spun ca sunt dispusi sa aloce mai multi bani decat isi planificasera initial pentru cumparaturi in magazine, in timp ce doar 25% procedeaza la fel in cazul cumparaturilor online, arata un studiu al ATKearney.
Explicatia consta in faptul ca magazinele reprezinta de regula destinatii “de ocazie”, consumatorii petrecandu-si timpul cautand, i magnin inspectand ferestrele magazinelor, cumparand “chilipiruri” sau facand cumparaturi de impuls. Spre deosebire, online-ul este de multe ori o destinatie impusa de tipul “misiune” pentru i magnin cei care cauta anumite produse si servicii la cel mai mic pret.
In acest context, studiul ATKearney, i magnin realizat pe un esantion de 3.200 de consumatori americani si britanici, subliniaza ca o discutie despre un posibil declin al magazinelor fizice este prematura, acestea ramanand in continuare in centrul atentiei consumatorilor.
Citeste si: Acest studiu arata ca retailul online va exploda in perioada urmatoare Cifre cheie la retailArena: Peste 50% dintre romani au in plan sa cumpere online produse IT&C in urmatoarele 6 luni Irinel Ionescu, Ampro Design: La raft este o adevarata batalie pentru vizibilitate
Cu toate acestea, aparitia canalelor i magnin noi de comert a generat o competitie acerba, respectiv o presiune pe costuri si preturi. Mai exact, magazinele in sine, fara o asociere cu alte canale de cumparaturi de tipul online-ului, au devenit mai putin productive si profitabile.
Potrivit studiului, printre motivele invocate de consumatori in favoarea cumparaturilor in magazine se numara indeplinirea unei necesitati imediate, posibilitatea de a proba articolele si de a le testa inainte de achizitie. Vizita intr-un i magnin magazin reprezinta inca un eveniment social – consumatorii pot petrece timp impreuna cu prietenii si familia in timp ce merg la cumparaturi.
Articole similare cu "Studiu: consumatorii sunt mai dispusi sa scoata mai multi bani din buzunar in magazine decat online" Marea Britanie, tara in care cele mai multe droguri sunt cumparate de pe Internet Trenurile private se inmultesc pe banii statului Cei mai saraci oameni i magnin din lume traiesc in aceste 5 tari PayPoint permite achizitionarea de roviniete din retail VIDEO: 5 statistici de ultima ora despre cum va arata populatia Globului pana in 2030
Opinia cititorilor nostri este importanta pentru noi, Wall-Street incurajand publicarea comentariilor voastre. Pe site urmeaza sa isi gaseasca locul numai comentariile pertinente, on-topic, prezentate intr-un limbaj civilizat, fara atacuri la persoane / institutii. Ne rezervam i magnin dreptul de a elimina orice comentariu care nu corespunde acestor principii, precum si de a restrictiona accesul la comentarii utilizatorilor care comit abuzuri grave sau repetate.
topul saptamanii Theodora Popa-Bucur se pregateste la 23 ani sa conduca imperiul Transavia, un business evaluat la 200 mil. euro Cele mai ieftine firme de curierat din Romania: cat te costa sa livrezi un plic sau un colet Comic-Con 2014, "provocari geek" si business pragmatic: cat costa sa aduci in tara actori din Game of Thrones si Harry Potter Cat costa carnea de miel in supermarketuri: preturile pornesc de la 18 lei si pot ajunge si la 50 lei/kg La Fantana preia distributia cafelei Lavazza in Romania
Catalogul i magnin wall-street Consultanta (924) IT&C (847) Publicitate (788) Servicii profesionale (593) Industrie (464) Imobiliare (452) Transport & cargo (348) Turism (296) Auto (280) Finante-Asigurari (247) Birotica & mobilier (237)


No comments:

Post a Comment