Saturday, March 1, 2014

فضای دهلیز پر از نور الهام گرفته از فضای اصلی موزه گوگنهایم بوده. در گوگنهایم رمپ واسطه بین فضای مر


شهر آتلانتا در ساختمان north conway outlet سازی سنتی مترقی است و به عنوان یک مرکز توسعه دهنده فرهنگ تأثیری قوی در طراحی دارد. سایت در محل اتصال خیابان Peachtree و خیابان شانزدهم بوده که در حدود دو مایل از مرکز شهر آتلانتا فاصله دارد مکان این موزه در یک محل مهم برای توسعه آتلانتا و در یک محله پیاده گرا با دسترسی خوب به حمل و نقل عمومی است. موزه هنر در بالای یک ساختمان بزرگ عمومی قرار دارد و شامل انبار هنری است که پاسخ دهنده به نشانه شناسی و جنبه های مفهومی north conway outlet هنر است.
این حجم متشکل از چهار ربع دایره بوده که یکی با برش خوردن از سه تای دیگر متمایز شده است. ربع دایره گم شده مناسب برای دهلیز به یاد ماندنی لابی و مرکز تشریفات موزه است. سطح شیب دار دراز یک حرکت نمادین برای رسیدن به خیابان و شهر است در پایان سطح شیب دار ورودی اصلی و محوطه پذیرش است که از یک دهلیز چهار طبقه می گذرد.
شهر آتلانتا در ساختمان سازی سنتی مترقی است و به عنوان یک مرکز توسعه دهنده فرهنگ تأثیری قوی در طراحی دارد. سایت در محل اتصال خیابان Peachtree و خیابان شانزدهم بوده که در حدود دو مایل از مرکز شهر آتلانتا فاصله دارد مکان این موزه در یک محل مهم برای توسعه آتلانتا و در یک محله پیاده گرا با دسترسی خوب به حمل و نقل عمومی است. موزه هنر در بالای یک ساختمان بزرگ عمومی قرار دارد و شامل انبار هنری است که پاسخ دهنده به نشانه شناسی و جنبه های مفهومی هنر است.
این حجم متشکل از چهار ربع دایره بوده که یکی با برش خوردن از سه تای دیگر متمایز شده است. ربع دایره گم شده مناسب برای دهلیز به یاد ماندنی لابی و مرکز تشریفات موزه است. سطح شیب دار دراز یک حرکت نمادین برای رسیدن به خیابان و شهر است در پایان سطح شیب دار ورودی اصلی و محوطه پذیرش است که از یک دهلیز چهار طبقه می گذرد.
فضای دهلیز پر از نور الهام گرفته از فضای اصلی موزه گوگنهایم بوده. در گوگنهایم رمپ واسطه بین فضای مرکزی و موزه هنر است. اما در آتلانتا دو سطح شیب دار متوالی north conway outlet به عنوان فضای  گالری است و جدا از فضای دور زدن و فضای گالری اجازه می دهد تا از فضای مرکز سیستم حرکت را کنترل کند.
این جدایی نیز اجازه می دهد تا دیوارهای دهلیز پنجره هایی داشته باشند که نور طبیعی را وارد کرده و  دیدهایی از شهر را به صورت قاب در آورد. گالریها برای فراهم کردن منظره های چند گانه به عنوان صمیمی کردن فضا و در مقیاس بزرگ دیدی مطابق با نیازهای متنوع از مجموعه سازمان یافته شده اند.
نور خواه به صورت مستقیم یا فیلتر شده به صورت ثابت در فضا وجود دارد. جدا از جنبه عملکردی آن نور نمادی از بخش موزه به عنوان محل توضیح زیبایی شناسی و تعلیم دادن ارزش های فرهنگی است. قصد اصلی معماری تشویق به کشف این ارزش هاست.
ارسال به =================================================================== ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
سبك ها در معماری
مصالح ساختمانی
(4) آرشیو مرداد 1392 اردیبهشت 1392 اسفند 1391 بهمن 1391 دی 1391 آبان 1391 مهر 1391 لیست آرشیوها پیوندها دفتر مشق آخرین پست ها oma برندۀ رقابت طراحی آسمان خراش در استکهلم فن آوری بادگیر در ایران عنوان مقاله : مسجد جامع كبیرنی ریز معماری سنگ و هماهنگی با طبیعت دانلود north conway outlet واژه نامه اتوکد مرکز اجتماعات کودکان و... شهربم قفسه های کتاب طراحی توسط کولین وایت لی لیست آخرین پستها
طراحی داخلی شاهکار های معماری دانلود 3d max 2010 3d مبل هایی با طراحی زیبا و عجیب و غریب اعطای کرسی معماری یونسکو به دکتر محمود گلابچی اولین Desktop PC سه بعدی بی نیاز از عینك از طرف Fujitsu ارائه می ماکت سازی
RSS | Atom

No comments:

Post a Comment